DodgeTalk Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 72 Posts

·
Registered
Joined
·
1,733 Posts
Discussion Starter #1
We all know the Ram has one of the larger center consoles between the seats, and the original design had spaces optimized for laptop computers, coins, cassette tapes, etc

But what do you really carry there?

Any particularly useful things that you find 'just fit' in one of the spaces?
 

·
Registered
Joined
·
6 Posts
Trailer wiring plugs, ink pens, coins, CD's and loads of other various junk. :)
 

·
Night Rider
Joined
·
646 Posts
I have in mine some pennies, of course I know what your thinkin, that's it? But ya it is in my basement just chillin cause it isn't even in my truck anymore... Lol

-Pat-
 

·
Chicks dig bench seats.
Joined
·
1,901 Posts
HAHAHA that is kinda a cool question

Coins
pens
contact rewetting drops
Oakley sunglasses
CD's like 12-15 of them
Hair gel
Subway sub cards w/ stamps
tire preasure tester
Beltronics Vector FX2 meter
Cigar
Floss
Key to girlfriend appartment


There is probably more but i cant remember the rest.. It holds ALOT for an armrest
 

·
Registered
Joined
·
242 Posts
HAHAHA that is kinda a cool question

Coins
pens
contact rewetting drops
Oakley sunglasses
CD's like 12-15 of them
Hair gel
Subway sub cards w/ stamps
tire preasure tester
Beltronics Vector FX2 meter
Cigar
Floss
Key to girlfriend appartment

Can you say Metrosexual?
Man I thought my wife was High Maintenance! :D
 

·
I need a truck!!!
Joined
·
2,115 Posts
3 decks of cards
bunch of beaded necklaces fromt he state fair
2 diecast cars from BK big kids meal
original PCM from the truck
tires plus receipts
um i cant remember anymore, but i know there is
 

·
Registered
Joined
·
164 Posts
Nasal Spray
Condoms
Map
Napkins/Tissues
Car Cell Phone Charger
Random Paperwork
Pens/Pencils
Old Protien Bar Wrappers
and a llama :D
 

·
Who Needs Mufflers
Joined
·
170 Posts
Cologne, lighter, smokes, crown purple bags, cds, coupons, remote to cd player
 

·
Chicks dig bench seats.
Joined
·
1,901 Posts
Supa Roosta said:
HAHAHA that is kinda a cool question

Coins
pens
contact rewetting drops
Oakley sunglasses
CD's like 12-15 of them
Hair gel
Subway sub cards w/ stamps
tire preasure tester
Beltronics Vector FX2 meter
Cigar
Floss
Key to girlfriend appartment

Can you say Metrosexual?
Man I thought my wife was High Maintenance! :D
Oh please.... The hair gel is like 4-5 years old, my eyes dry out all to hell, and well floss cause the MANY MANY dental hygiene girls i went to college with taught me some good habits. Lets not forget the DENTAL HYGIENE girls again.. haha
 

·
Registered
Joined
·
302 Posts
i took my center console and put 2 10's into the box i made.
 

·
Registered
Joined
·
23 Posts
It's empty! Damn...forgot it was there...got stuff all over the floor instead!
 

·
Mmmmmmmmm, beer.
Joined
·
2,485 Posts
HankL said:
Any particularly useful things that you find 'just fit' in one of the spaces?
I have a tire pressure guage in the long thin narrow slot on the driver side of the center console. Fits perfect.

I also keep a Chiltons and Haynes manuals in the large area for quick reference, or in case I break down away from home. It fits pretty good there too.
 

·
What a ride...
Joined
·
1,215 Posts
Misc papers
Pens
Tire Pressure Gauge
Turkey Call
Ruger 9mm (not quite legal in there but close)

Probably a little more but I do not remember.
 

·
Registered
Joined
·
28 Posts
just like everyone else: coins, keys, tire pressure gauge, pens. Plus some cd's, cassettes, life savers, a directional map light from a 65 mustang(not installed yet), extra fuses, $3 off coupons for mulch, extra lighter.

That center console is very handy!

;)
 

·
Registered
Joined
·
2,761 Posts
Coinholder, Cd's, Cigarettes, Condoms.
 

·
Jeep Driver
Joined
·
32,497 Posts
I have a 3rd gen Ram, and it has two center consoles, one in the armrest, one under the seat....... between the two you will find.....


Lots of pens...... I steal them from my work :D... 2 CD cases.... about 200 cd's total... tape... a couple pocket knives... a box of DT business cards... about 8 packs of Eclipse gum (it was on sale, lol)... some extra fuses I don't really need with this truck... my Dodge Motorsports insulated beer can holder (for use when not driving)... a ton of old napkins and hot sauce packets from Taco Bell and Whataburger... a comb, some deodorant, and dental floss (nothing wrong with good dental hygeine)... my cell phone charger and other stuff for it... extra batteries for my digicam... and some little notepads for writing down the phone numbers girls give me at stoplights. ;)
 
1 - 20 of 72 Posts
Status
Not open for further replies.
Top