DodgeTalk Forum banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 62 Posts

·
Registered
Joined
·
2,860 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Ryan and Spharis, I've got some pictures for ya'll (everyone else look too)

Ryan, you'll be proud....sort of.... I debadged and then rebadged....on the tailgate. I will do the doors Saturday. I promise (unless it rains)

Spharis, here are some pics of my muffler. Let me know what we are gonna do.
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
2,860 Posts
Discussion Starter · #2 ·
more of the muffler
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
2,860 Posts
Discussion Starter · #3 ·
last one
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
2,860 Posts
Discussion Starter · #5 ·
thanks Brian, now I gotta get the front bumper and bull bar sprayed and I'll be done....until I get the $$ for the toolbox, bed rails and nerf bars....then I'm done....I promise......(yeah right) :D At least with getting that stuff sprayed...Got so much other stuff I want to do :rck:
 

·
Registered
Joined
·
562 Posts
RammingDodge, I wasn't too sure what to think of your plan for those badges initially, but they look great!!!!!!!!!!!
 

·
Registered
Joined
·
4,228 Posts
Thats a great idea bro.

Looks awesome!
 

·
New Vision
Joined
·
1,199 Posts
Looks real good.
 

·
Banned
Joined
·
3,902 Posts
Those badges look a hell of a lot better than they did on mine!!!! Nice work!!!
 

·
Jerry Rigged Customs
Joined
·
1,330 Posts
very nice rammin
 

·
Jeep Driver
Joined
·
32,497 Posts
:tup: Nice work! I like the "rugged" look of the badges and how they tie in with the rest of the stuff you've done.
 

·
Registered
Joined
·
23,005 Posts
Yeah, the badges are lookin cool man. Good job with the look your going for.

KB
 

·
My coinholder adds 15 HP!
Joined
·
1,441 Posts
I like 'em!! Can't wait to see the rest of them done!!
 

·
Registered
Joined
·
1,566 Posts
Looks great!

Lose the muffler!
 

·
Registered
Joined
·
2,860 Posts
Discussion Starter · #16 ·
slammed1 said:
I have lost count of all the jeeps and pickups in my town that have the entire truck Rhino lined!!!!!! You arent going that far are you???????
lol, no I'm not going that far.

Thanks for all of the comments guys. Yeah, they turned out better than I expected.

Titan, I posted pics of the muffler so Spharis could see it, because we may be trading.

I will post the rest of the pictures this weekend, weather permitting. Thanks again guys :D
 

·
A Little Show & No Go
Joined
·
543 Posts
After the first picture you posted right after you painted them (before you mounted them) I was like WTF, pretty rough paint job. Now I see that's exactly what you were going for and it came out nice, good job.
 

·
Registered
Joined
·
2,860 Posts
Discussion Starter · #18 ·
lol, yeah, well, they actually looked better than the original picture, in person. But, when I checked them, they were chipping real easily. So, I took them to the guy who sprayed my bumper and had him do them too, that way they would all match.

Thanks
 

·
Registered
Joined
·
1,521 Posts
:help: him!!nice stock muffler
 
1 - 20 of 62 Posts
Status
Not open for further replies.
Top