DodgeTalk Forum banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 31 Posts

·
Registered
Joined
·
4,186 Posts
Discussion Starter · #1 ·
I saw another member today, Heminit, and we decided to get some pics of our rides together.
 

Attachments

·
Slammed 1 Suspensions
Joined
·
2,095 Posts
You guys really are twinkies, lol. The trucks look nice and if you guys wanted have a gtg before you head to houston let me know.
 

·
Registered
Joined
·
4,186 Posts
Discussion Starter · #3 ·
I would like to get together sometime before I go, but it's gonna have to be pretty soon. I'll be gone by the 15th of June.
 

·
My coinholder adds 15 HP!
Joined
·
1,443 Posts
Thats pretty crazy that they both look so much alike. You better hope he doesn't cut someone off and make them mad then a few days later he sees your truck!!!!
 

·
Jeep Driver
Joined
·
32,497 Posts
Wow, they really are "identical twins" arent they? :D


nice pics!!!
 

·
Registered
Joined
·
4,186 Posts
Discussion Starter · #8 ·
XPLOSV said:
Y'all drove the right ones home, right?
Dang it! I better go check!!! :D
 

·
Registered
Joined
·
378 Posts
Hey thats Orielys on Camp Robinson drove right by it today heading to McD's. I must have drove by to early this morning. Dang it I would have liked to check out the "twins"
 

·
Registered
Joined
·
294 Posts
NICE! :rck:
 

·
Registered
Joined
·
192 Posts
Congrats on the twins :D
 

·
Registered
Joined
·
1,098 Posts
I was expecting ... something ... else ... :D
 

·
Mopar Madman
Joined
·
135 Posts
You can bet I made sure he drove the right one home. LOL
 

·
Registered
Joined
·
3,066 Posts
I used to live in a complex where two "roommates" had matching (exact) Ford Lightnings. This story need go no further.
 

·
Registered
Joined
·
1,917 Posts
Aww, you guys look cute together! lol :whackit:
 

·
Registered
Joined
·
23,004 Posts
Well we aren't having twins.....just a lil girl. :D

KB

PS - Mods, delete as necessary or before my wife finds out and slaps the hell outta the back of my head. :D
 

·
Registered
Joined
·
1,917 Posts
KB112 said:
Well we aren't having twins.....just a lil girl. :D

KB

PS - Mods, delete as necessary or before my wife finds out and slaps the hell outta the back of my head. :D
LOL!!!!!!!!!!! What is that!?!?!?!?!?! :D


this is a family site!!! LOLLLLL
 

·
Registered
Joined
·
23,004 Posts
TheFunkPunkKid said:
LOL!!!!!!!!!!! What is that!?!?!?!?!?! :D


this is a family site!!! LOLLLLL

They are gone now Drew, is that better :D I didn't wanna get booted for some Boobie shots. But hell, some of the damn Avatars I see around here are more risque than that pic of my wife! LOL

KB
 

·
Registered
Joined
·
1,917 Posts
KB112 said:
They are gone now Drew, is that better :D I didn't wanna get booted for some Boobie shots. But hell, some of the damn Avatars I see around here are more risque than that pic of my wife! LOL

KB
Well you could have kept it on! Mmm Mmm! :stk: Do you like my avater?? :D :D :D



We want more pics of the wife!!!
 
1 - 20 of 31 Posts
Status
Not open for further replies.
Top