DodgeTalk Forum banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 29 Posts

·
LivetoRide
Joined
·
2,733 Posts
Discussion Starter · #1 ·
I'm relatively new to the 3rd gen group and finally wanna post pics of "black sunshine" in its current state aha. Painted my headlights black but I'm gonna take them apart again and do more black, has a 12" powdercoated black shorty antenna and blackish LED 3rd brake light. Other immediate exterior mods I am currently doing/gonna do is debadge it, put stock 3rd brake light on tinted (with tails done too) and have my set of 06 ram 20s powdercoated or painted black and probably wait to put them on next spring.
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
3,898 Posts
Nice truck man! I bet those tips are a bitch to clean when they get dirty!!!
 

·
LivetoRide
Joined
·
2,733 Posts
Discussion Starter · #3 ·
more pics:
1)exhaust with dual 3.5" slash exit
2)black shorty antenna
3)Sirius tuner install -I put my aux. box behind the dash sitting on/screwed into the top of the cubby hole. One aux. cable comes out where the Sirius tuner is to plug into it and the other is behind remote coming out of the cubby hole which I plug Ipods into.
 

Attachments

·
Yeehaw!
Joined
·
1,397 Posts
Nice truck! Gotta love black!
 

·
Registered
Joined
·
23,005 Posts
Nice ride man. :tup:

KB
 

·
LivetoRide
Joined
·
2,733 Posts
Discussion Starter · #8 ·
sandiegohemi said:
Nice truck man! I bet those tips are a bitch to clean when they get dirty!!!
thanks man, hahaa funny you say that I was gonna post the same thing in another exhaust thread, they ARE a bitch compared to the single 4" I had there on my last truck with plenty of room to get around.
 

·
Registered
Joined
·
609 Posts
nice truck seth i like the tits in front of the tire looks good....
 

·
Registered
Joined
·
609 Posts
LMFAO sorry i ment TIPS thats funny
 

·
Registered
Joined
·
609 Posts
wow i dont know where my mind is ..............................................................................................................................................................................thats where it is
 

·
LivetoRide
Joined
·
2,733 Posts
Discussion Starter · #13 ·
funny mistake, you had me worried for a second though. I was like "o shit did i post a pic of my girlfriend by accident or somethin!!" haha
 

·
Registered
Joined
·
609 Posts
hey i wouldint mind but i think she would lol
 

·
Registered
Joined
·
139 Posts
nice truck
 

·
Hemi2nV
Joined
·
7,813 Posts
Looks like my truck did 3 years ago. Cant go wrong with the all black!!
 

·
Registered
Joined
·
10,636 Posts
seth505 said:
thanks man, hahaa funny you say that I was gonna post the same thing in another exhaust thread, they ARE a bitch compared to the single 4" I had there on my last truck with plenty of room to get around.

.............Reason Number 403 I have dumped exhaust!

No really man, That looks awesome. Great looking rig bro!
 

·
LivetoRide
Joined
·
2,733 Posts
Discussion Starter · #20 ·
Dskirtech said:
.............Reason Number 403 I have dumped exhaust!

No really man, That looks awesome. Great looking rig bro!
Thanks man, ya I hear that on the exhaust...I was 50/50 on what to do but they kept telling me they might bitch about inspections and not having the exhaust at an exit point on the body (MA)
 
1 - 20 of 29 Posts
Status
Not open for further replies.
Top