DodgeTalk Forum banner

Zijn Napa-batterijen goed?

21K views 9 replies 9 participants last post by  2012RAM1500RT  
#1 ·
Ik denk dat het tijd is, de batterij verliest 's nachts lading. Ik heb er nu ongeveer 5 jaar mee gedaan met de Delco. Is Napa-spul goed? Ik neem geen AGM.

#5 ·
Ik gebruik NAPA Legend al meer dan 15 jaar in onze 2006 Acura en 1996 RAM. Slechts één keer had ik een defect terwijl deze nog onder garantie viel; 5 jaar op dat moment. Kreeg een nieuwe met de pro-rata korting vanwege de garantie. Ze worden ook duurder, net als alles. Ik heb mijn originele 2013 RAM OEM-accu ongeveer een jaar geleden vervangen en ontdekte dat de Interstate bij Costco een redelijke prijs heeft, zij het met een kortere garantie, maar minimaal 2 jaar volledige vervanging als je teruggaat naar Costco. Zoals is vermeld, worden ze nu meestal allemaal door een van de 3 fabrikanten gemaakt.

#7 ·
Ik heb ongeveer 12 jaar geleden een paar RED TOP AGM-batterijen in mijn Dakota geplaatst. Eén waar hij hoorde en de andere onder het bed voor het rechter achterwiel in een rek dat ik heb gebouwd en gelast. De accu onder de motorkap doet alles wat hij normaal zou doen. De accu onder de truck was aangesloten op een uitschakelsolenoïde die was aangesloten op de hoofdbatterij. Ik gebruikte mijn tweede accu om camera-accu's, een laptop en verschillende andere 120 volt-artikelen op te laden. De solenoïde voorkwam dat de hoofdbatterij leegliep wanneer de truck was uitgeschakeld en laadde de tweede accu op tijdens het rijden. Beide batterijen werken vandaag de dag nog steeds prima. Ze kostten een aardige duit toen ik ze kocht, maar 12 jaar later werken ze nog steeds prima.....

Daddyododge1